Asiakaspalvelusta

Välityspalvelun ydin on asiakaspalvelu. Myyjät ja ostajat odottavat, että välittäjän palvelu on vaivatonta, nopeaa ja ystävällistä. Koska kyse on niin keskeisestä asiasta, avaan muutamia syksyllä saamiani asiakaspalautteita:

"WhatsApp -ääniviestit olivat hyviä kertomaan esittelyiden jälkeen, missä mennään."

Palvelen asiakkaitani mahdollisimman monipuolisesti. Jos emme löydä puhelulle nopeasti sopivaa aikaa, tieto menee kätevästi perille ääniviestillä. Ääniviestin voi kuunnella uudestaan ja silloin kun haluaa. Erittäin vaivatonta ja nopeaa.

"Kiitos hyvästä ja asiallisesta myyntityöstä. Vaikkei kauppaa tällä kertaa tehtykään, jäi toiminnastasi todella hyvä kuva."

Jokainen ostaja huomioidaan. Esittelyssä kävijä odottaa, että häntä huomioidaan ja palvellaan asianmukaisesti. Vaikka ostaja ei tätä asuntoa aikoisi edes ostaa, mietimme kuitenkin, millainen ratkaisu hänelle voisi avullani löytyä.

"Hienosti hoidettu ja välitetty, pelisilmää käyttäen."

Koti on ihmisen yksi tärkeimmistä asioista. Kodinvaihdossa myös liikkuu suuret rahat. Siksi jokainen välitystehtävä otetaan vakavasti. Kyse kuitenkin on myyntityöstä, joka saa myös olla hauskaa. Kun sopivasti on iloa ja huumoria mukana, päästään neuvotteluissa parempiin lopputuloksiin.

"Erittäin asiantuntevaa, rehellistä ja ystävällistä palvelua. Saimme kaiken tarvitsemamme avun koko prosessin ajan."

Minulle välittäjän työ on myös muutakin kuin kotien myyntiä. Laadukas välitystyö on tänä päivänä kokonaisvaltaista. Siinä otetaan huomioon muun ohella asiakkaan suunnitelmat tulevan kodin suhteen ja rahoituspuoli. Lisäksi jutellaan asuntokauppaan liittyvistä juridisista asioista, kodin remonteista ja sisustamisesta.

Välityspalvelu on laaja kokonaisuus, josta myyjäasiakas hyötyy monella tapaa sen lisäksi, että koti meni kaupaksi turvallisesti ja hyvään hintaan. Palvelukokonaisuus toimii, kun asiakasta palvellaan poikkeamatta laadukkaasti.

Hyvä asiakaspalvelu on draivista kiinni.