Kiitos nopeasta vastauksesta!

09.09.2020
Mitä asiakaspalvelussa arvostetaan eniten? Moni työsähköpostini inboxin viesti alkaa lauseella "kiitos nopeasta vastauksesta". Viestin sisältö on lähettäjälleen selvästi tärkeä, kun hän erikseen vielä kiittää vastaamisen nopeutta. Hän myös selvästi arvostaa ripeää viestiin vastaamisen kulttuuria. Hän siis kokee, että asiansa on otettu tosissaan ja hänet on huomioitu.

  

Olen itsekin asiakasroolissa ollessani usein vastannut viestin alkuun "kiitos nopeasta vastauksestasi." Minulle on siis heti tullut fiilis, että nyt homma hoituu. Niinkin yksinkertainen asia, kun nopeasti vastaaminen on heti saanut aikaan korkean tason asiakaskokemuksen. Luottamus asiakaspalvelijaan on syntynyt saman tien, ja mielellään asioin hänen kanssaan jatkossakin.


Työssäni aktiivinen yhteydenpito on onnistuneen asuntokaupan edellytys. Myyjäasiakkaan kanssa ollaan toimeksiannon kestäessä tekemisissä viesteillä satoja kertoja. Ostajat kysyvät usein tietoja kohteesta ja esittelymahdollisuuksia. Kysymyksiä, pyyntöjä ja keskusteluita tulee joka päivä lukuisia. Siten yhteydenpidon aktiivisuus ja nopeus on välittäjän työssä välttämätöntä. Tämä on palvelulupaukseni, jonka tuon esille jokaisella kodin arviokäynnillä esitellessäni itseäni ja yrityksemme välityspalvelua. Tervetuloa OP Koti Helsingin asiakkaaksi!